Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Βιβλιοπαρουσίαση: Το όνειρο του θείου μου

Το όνειρο του θείου μου - ο μικρός ήρωας.

Τίτλος: Το όνειρο του θείου μου - Ο μικρός ήρωας
Συγγραφέας: Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι
Είδος: Κλασική λογοτεχνία

Στο όνειρο του θειου μου ο μεγάλος ρώσος συγγραφέας σαρκάζει τις αδυναμίες των ηλικιωμένων και συμμερίζεται τα όνειρα και τις λαχτάρες των νέων με χιούμορ και συμπάθεια. Ο μικρός ήρωας ξεχωρίζει για την τόλμη και την αγνότητα των αισθημάτων που χαρακτηρίζουν τον έφηβο.
Ο Ντοστογέφσκι είναι από τους πιο γνωστούς και αγαπητούς συγγραφείς σε παγκόσμια κλίμακα. Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν διαβάσει τα έργα του που, γραμμένα πριν ενάμιση αιώνα, είναι πάντα στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος του μεγάλου αναγνωστικού κοινού -και θα εξακολουθήσουν να είναι.
Το βιβλίο μου άρεσε πάρα πολύ και σας προτείνω να το διαβάσετε.

Επιμέλεια: Ντόρα Σ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.